כיצד מגדלים בקר וואגיו

מאמר זה עוסק בניפוץ המיתוסים בגידול וואגיו וכיצד באמת מגדלים וואגיו נכון לזמן זה (2021) והתבהרות הערפל סביב גידול וואגיו.

יש את הטענה הרווחת שבשר וואגיו שותה סאקה, שמים לו מוזיקה קלאסית, עושים להם מסאג', שמים להם מזרונים כדי שהם לא ילכו יותר מידי, יש הרבה ערפל ושקרים שהפכו במרוצות השנים לאגדות, אגדות נשארות אגדות וסאקה ומסאג' היה נכון לשנות ה80, אך בדקו ומצאו שזה לא הועיל והפרה עצמה גנטית ומביאה את אחוזי השומן שלה בצורה הטובה ביותר כשהיא רגועה, יש מקומות ששמים מוזיקת רקע, בינינו? זה לאיכרים וליחסי הציבור של הזמן שאם תקשורת מגיעה, שורה תחתונה? הפרות עצמן זקוקות למנוחה ולעיכול אוכל טוב בקצב שלהם, ביפן יש על כל פרה בקרה חסרת תקדים, יש אספקה רצופה של מים טבעיים וכן אוכל איכותי, החקלאים בודקים בצורה רצופה לאורך כל היום את הבקר וכל זה על מנת לגרום לפחות לחץ על החיה עצמה, כל בעל חיים כאשר הוא לחוץ שריריו מתכווצים,בסביבת גידול וואגיו שומרים ומשמרים את הסביבה שתהיה נטולת לחץ.

בשר וואגיו אמיתי מוחזק בחוות באוויר הפתוח, שיטת האבסה הינה טכניקת פיטום בדומה לכבד אווז, זו טכניקה שמתאימה לזנים אחרים ולא לוואגיו.