האם יש וואגיו בישראל

אין באמת כל נתח שאפשר לקרוא לו וואגיו אמיתי, כזה עם המרקם והטעם המיוחד, קצת מתקתקת וכזה שיביא אתכם לתחושה עילאית ולסטייק הטוב ביותר שאי פעם אכלתם – כזה שימס לכם בפה ועם טעמי בשר חזקים במיוחד.

אז למה כולם טוענים שיש להם וואגיו? כמו בכל טרנד כך גם בשר הוואגיו בישראל – הספקים, הסוחרים, המגדלים, תמיד צריכים לחשוב על דרך להרוויח יותר, אנחנו ישראלים בכל זאת, אז הרבה מאוד "נתפסו" על וואגיו כהקפצה במחיר, רוב הקצביות בארץ לא ידעו מה זה, איך לבטא את זה,

אפילו יש כאלו שקראו לזה קובה ביף עוד בהתחלה שהגיע גל השקר הזה, שבסופו של דבר אנשים הבינו שהם לא מקבלים וואגיו אמיתי אלא נתח רגיל משוייש יתר על המידה מהורמונים ואוכל עשיר בשומן ש"מנפח" את השומן וגורם לשומן רב יותר מהרגיל, כן כמו בני אדם גם כל בהמה וחיה או עוף אם תשימו להם מספיק הורומונים ודברים שומניים באוכל זה ישפיע בצורה ישירה על התוצאה של אותה חיה, כמו שאם תתן לאדם הרבה סוכרים, מלחים, שומן – הוא יהפוך לשמן יותר.

 

אז איך נראה בשר וואגיו אמיתי אפילו אם אתם לא יודעים להבדיל?

קודם כל – צבעו ורדרד ולא אדום עז, דבר שני השומן מחולק בצורה שווה ונראה מעולה וללא גושי שומן ענקיים בצידו, אמצעו ומסביבו בצורה גרדניוזית כמו שיש בארץ.

בתמונה המצורפת תראו איך נראה בשר מוזרק:

יש כל מיני שיטות ודרכים לזייף בשר וואגיו, בהתחלה היו מזריקים לבשר שומן/סיד חלבון וכשכבר הבינו את זה התחיל להאביס את הבקר בתוספי מזון רבים, בסופו של דבר? תוספי המזון האלו משפיעים גם עליכם בבריאותכם, קחו את זה בחשבון.

אז מה מוכרים לנו באמת בחנויות זו השאלה הטובה ביותר, לרוב הם יהיו אנגוסים שחורים מפוטמים שדי דומים לבקר הוואגיו אך הם ממש לא אותו דבר, או לחילופין בשר טרי ישראלי שמשוייש יתר על המידה והקצבים החליטו לקרוא לזה וואגיו כדי להעלות מחירים, בשני המקרים אתם לא אוכלים וואגיו אמיתי.